無止橋統籌見面會 2022

 

今年係無止橋第十五年,我地係內地同埋香港嘅高校成立左好多無止橋學生團隊。大部分嘅團隊剛剛完成左過莊,選出左一批新嘅統籌和副統籌。

無止橋同事把握著呢個機會,就係尋晚,搞左一場網上嘅見面會議,來自全國10間高校25位統籌和副統籌都有參加,我地借呢個機會認識一下新同事、新統籌和新莊員,當然唔少得要認識無止橋的工作。

同學仔都好認真,就住會議題提前準備好哂PPT同埋一連串高質量問題係會上分享。而我地同事亦都分享左無止橋嘅最新動態,同埋最緊要係聽下同學仔對於無止橋點樣發展下一個十五年有咩睇法和建議。

兩個多小時嘅會議,一班新統籌和隊員的確俾左好多寶貴意見我地。更有幾位同學仔話面對疫情嘅不穩定性,呢種形式嘅網上會議實在太重要了啦,期望我地都keep住定期咁舉行,大家利用好呢個平台多分享彼此嘅項目經驗和機構動態。

係呢度,最後要多謝兩名香港大學醫學院實習生,佢地用左唔少時間籌備左呢個如此重要的會議。